AMI-RIA: Βοηθός Δασκάλου

Το AMI-RIA είναι ένα σύστημα που παρακολουθεί τις δραστηριότητες των μαθητών στην τάξη, κρατά ενήμερο τον εκπαιδευτικό και έτσι τον διευκολύνει στη διαχείρισή της

Το AMI-RIA σύστημα έχει ως στόχο την υποστήριξη του εκπαιδευτικού κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας στην τάξη, παρέχοντας τη δυνατότητα παρακολούθησης των δραστηριοτήτων των μαθητών σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον, προσφέρει στον εκπαιδευτικό στοιχεία  που αφορούν στον προσδιορισμό πιθανών προβλημάτων κατανόησης είτε σε ατομικό επίπεδο είτε επί του συνόλου των μαθητών.  Συγκεκριμένα, το σύστημα παρέχει μία υποδομή για τη διακριτική παρακολούθηση των μαθητών και εκμεταλλεύεται τα πλεονεκτήματα της σημασιολογικής αναπαράστασης, ώστε να μοντελοποιήσει τις δραστηριότητές τους και να εξαγάγει συμπεράσματα σχετικά με την επίτευξη των μαθησιακών στόχων. Οι πληροφορίες που συλλέγονται απ’ το AMI-RIA χρησιμοποιούνται για την ενημέρωση του δασκάλου σχετικά με τις δραστηριότητες των μαθητών στην τάξη, προκειμένου να παρεμβαίνει, όταν είναι απαραίτητο, παρέχοντας βοήθεια και προσαρμόζοντας τη διδακτική διαδικασία. Έχει σχεδιαστεί μία εφαρμογή, η οποία παρουσιάζει μία ζωντανή προβολή της τάξης σε πραγματικό χρόνο και στατιστικά στοιχεία και γραφήματα σχετικά με την πρόοδο και τις επιδόσεις των μαθητών. Επιπλέον, έχει ενσωματωθεί στο σύστημα ένα σύνολο εργαλείων, που βελτιώνει τις τυπικές διαδικασίες που εφαρμόζονται σε συμβατικές αίθουσες διδασκαλίας, όπως το απουσιολόγιο και το πρόγραμμα μαθημάτων.

Δημοσιεύσεις

Leonidis, A., Antona, M., & Stephanidis, C. (2015). Enabling Programmability of Smart Learning Environments by Teachers. In N. Streitz & P. Markopoulos (Eds.), Distributed, Ambient, and Pervasive Interactions – Volume 21 of the combined Proceedings of the 17th International Conference on Human-Computer Interaction (HCI International 2015), Los Angeles, CA, USA, 2-7 August, pp. 62-73. Berlin Heidelberg: Lecture Notes in Computer Science Series of Springer

Mathioudakis, G., Leonidis, A., Korozi, M., Margetis, G., Ntoa, S., Antona, M., & Stephanidis, C (2013). AmI-RIA: Real-Time Teacher Assistance Tool for an Ambient Intelligence Classroom. In the Proceedings of the 5th International Conference on Mobile, Hybrid, and On-line Learning (eLmL 2013), Nice, France, February 24 - March 1 (pp. 37-42). France: IARIA.[BEST PAPER AWARD]