Παιχνίδια αναγνώρισης θέσης

Πέντε παιχνίδια για περιβάλλοντα Διάχυτης Νοημοσύνης που λειτουργούν μέσω της ανίχνευσης του σώματος του χρήστη

Πέντε παιχνίδια για περιβάλλοντα Διάχυτης Νοημοσύνης που λειτουργούν μέσω της ανίχνευσης του σώματος του χρήστη:

(α) Ζωγραφίζω με το σώμα: καθώς οι παίκτες κινούνται, ζωγραφίζουν πάνω σε ένα εικονικό καμβά. Ειδικότερα, χρησιμοποιώντας ένα κινητό τηλέφωνο, μπορούν να αλλάξουν τις ιδιότητες του πινέλου, τον ρόλο του οποίο υποδύονται οι ίδιοι. Οι πίνακες που θα δημιουργηθούν μπορούν να εκτυπωθούν ή να αποθηκευτούν ως εικόνες JPEG.

(β) Αποτυπώματα ποδιών: Καθώς οι παίκτες κινούνται τριγύρω, η περιοχή επαφής των ποδιών τους με το δάπεδο χρησιμοποιείται για να ζωγραφίζει σε ένα εικονικό καμβά.

(γ) Ζωγράφισε το δάπεδο: το δάπεδο χωρίζεται σε ένα ψηφιακό πλέγμα γκρι πλακιδίων 20 × 20. Καθώς οι παίκτες κινούνται, χρωματίζουν τα πλακάκια πάνω στα οποία προχωρούν. Ο νικητής είναι ο παίκτης που θα καταφέρει πρώτος να ζωγραφίσει έναν αριθμό πλακιδίων που ισούται με τον συνολικό αριθμό πλακιδίων διαιρούμενο με τον αριθμό των παικτών.

(δ) Floorman: οι παίκτες που αναπαρίστανται ως  σφουγγαρίστρες, καλούνται να καθαρίσουν τις κουκίδες που απεικονίζονται στο ψηφιακό πάτωμα για να κερδίσουν πόντους. Ένα φρούτο (π.χ. ένα κεράσι) εμφανίζεται τυχαία ως δώρο (bonus) στο κέντρο του εικονικού δαπέδου. Ο παίκτης που φτάνει πρώτος σε αυτό γίνεται κυνηγός για μερικά δευτερόλεπτα και μπορεί να κλέψει τις κουκίδες από τους άλλους παίκτες, συγκρουόμενος με αυτούς.

ε) Walkman: εναλλασσόμενες ασπρόμαυρες περιοχές που αντιστοιχούν σε πλήκτρα πιάνου απεικονίζονται με ψηφιακό τρόπο στο πάτωμα. Οι παίκτες μπορούν να παίξουν μουσικά κομμάτια, πατώντας πάνω τους.

Δημοσιεύσεις

Zabulis, X. C., Sarmis, T., Grammenos, D., & Argyros, A. A. (2009). A multicamera vision system supporting the development of wide-area exertainment applications. In Proceedings of the IAPR Conference on Machine Vision and Applications (MVAΆ09), Hiyoshi Campus, Keio University, Japan. 269-272.