Beantable

Το Beantable είναι ένα επαυξημένο, διαδραστικό τραπέζι δραστηριοτήτων που υποστηρίζει την ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής και πρώιμης σχολικής ηλικίας μέσω της διακριτικής παρακολούθησής τους κατά τη διάρκεια παιχνιδιού.

Το Beantable είναι ένα επαυξημένο,  διαδραστικό  τραπέζι που απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας δύο έως επτά ετών. Το σύστημα αυτό αποσκοπεί στην υποστήριξη της ανάπτυξης των παιδιών  μέσω της διακριτικής παρακολούθησής τους, κατά τη διάρκεια συμμετοχής τους σε έξυπνες εκπαιδευτικές δραστηριότητες. Το Beantable παρακολουθεί τις αλληλεπιδράσεις των παιδιών και στη συνέχεια εξάγει στοιχεία σχετικά με το επίπεδο ωριμότητας και τις δεξιότητες που έχουν αποκτηθεί, λαμβάνοντας υπ’ όψιν:

  • τον τρόπο που παίζει το παιδί
  • την επιλογή των υλικών και των θεμάτων των παιχνιδιών
  • τον τρόπο με τον οποίο το παιδί συμμετέχει στις δραστηριότητες

Επιπλέον, το Beantable μπορεί να λειτουργήσει ως διαγνωστικό εργαλείο στα χέρια των εκπαιδευτικών και των παιδοαναπτυξιολόγων, αφού παρέχει εκτενή δεδομένα (που εξάγονται από το ιστορικό αλληλεπίδρασης), τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αναπτυξιακή αξιολόγηση ενός παιδιού.

Το τραπέζι είναι κατασκευασμένο από ξύλο, ώστε να είναι ανθεκτικό και εύκολο στη μετακίνηση, και το ύψος του μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα με το ύψος των παιδιών. Επίσης, όλες οι συσκευές που απαιτούνται για τη λειτουργία των εφαρμογών Διάχυτης Νοημοσύνης είναι ενσωματωμένες κατά την κατασκευή του με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην είναι ορατές. Μία κύρια οθόνη προβολής είναι τοποθετημένη στην επιφάνεια του πραγματικού τραπεζιού και ενεργοποιείται με την αφή ή την πίεση. Η οθόνη του τραπεζιού είναι σε θέση να αναγνωρίσει τη θέση και την περιστροφή των φυσικών αντικειμένων που τοποθετούνται στην επιφάνειά της, με την προϋπόθεση ότι κάθε φυσικό αντικείμενο φέρει έναν αναγνωριστικό κωδικό στο κάτω μέρος του.

Επιλέχθηκαν για δοκιμή κυρίως παιχνίδια που περιλαμβάνουν φυσικά αντικείμενα, όπως παζλ και παιχνίδια μνήμης.

Εγκαταστάσεις

Δημοσιεύσεις

Zidianakis, E., Stratigi, K., Ioannidi, D., Partarakis, N., Antona, M., & Stephanidis, C. (2016). The farm game: A game designed to follow children’s playing maturity. In the Proceedings of the 5th EAI International Conference: ArtsIT, Interactivity & Game Creation (ArtsIT 2016), Esbjerg, Denmark, 2-3 May.

Ioannidi, D., Zidianakis, E., Antona, M., & Stephanidis, C. (2016). Designing Games for Children with developmental disabilities in Ambient Intelligence Environments. International Journal of Child-Computer Interaction.

Zidianakis, E., Zidianaki, I., Ioannidi, D., Partarakis, N., Antona, M., Paparoulis, G., & Stephanidis, C. (2015). Employing ambient intelligence technologies to adapt games to children’s playing maturity. In International Conference on Universal Access in Human-Computer Interaction (pp. 577-589). Springer International Publishing.

Zidianakis, E., Ioannidi, D., Antona, M., & Stephanidis, C. (2015). Modeling and Assessing Young Children Abilities and Development in Ambient Intelligence. In European Conference on Ambient Intelligence (pp. 17-33). Springer International Publishing.

Zidianakis, E., Papagiannakis, G., & Stephanidis, C. (2014). A cross-platform, remotely-controlled mobile avatar simulation framework for AmI environments. In SIGGRAPH Asia 2014 Mobile Graphics and Interactive Applications (p. 12). ACM.

Zidianakis, E., Partarakis, N., Antona, M., & Stephanidis, C. (2014). Building a sensory infrastructure to support interaction and monitoring in ambient intelligence environments. In International Conference on Distributed, Ambient, and Pervasive Interactions (pp. 519-529). Springer International Publishing.

Zidianakis, E., Antona, M., Paparoulis, G., & Stephanidis, C. (2012). An augmented interactive table supporting preschool children development through playing. In the Proceedings of the 2012 AHFE International Conference (4th International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics), San Francisco, California, USA, 21-25 July (pp. 744-753). [CD-ROM]. USA Publishing (ISBN: 978-0-9796435-5-2).