Εικονικό Δοκιμαστήριο Ένδυσης

Το Εικονικό Δοκιμαστήριο Ένδυσης προσφέρει αλληλεπίδραση στους χρήστες μέσω της κίνησης του σώματός τους, προτείνοντάς τους διάφορους συνδυασμούς ρούχων. Συγκεκριμένα, το σύστημα επιτρέπει στους χρήστες να δοκιμάζουν εικονικά ρούχα, ενώ παράλληλα είναι σε θέση να αλληλεπιδρούν με φυσικό τρόπο, μέσω χειρονομιών από απόσταση.

Το Εικονικό Δοκιμαστήριο Ένδυσης διευκολύνει την εμπειρία αγορών, επιτρέποντας στους πελάτες να δοκιμάσουν είδη ένδυσης χωρίς να είναι απαραίτητα παρόντες στο κατάστημα λιανικής πώλησης. Η συγκεκριμένη εφαρμογή χρησιμοποιείται με στόχο τη βελτίωση της διαδικασίας δοκιμής ρούχων και την εξοικονόμηση χρόνου. Το σύστημα δεν αποτελεί  μόνο ένα βοηθητικό εργαλείο λήψης αποφάσεων για τους πελάτες ηλεκτρονικών αγορών, οι οποίοι δεν είναι σε θέση να προβλέψουν αν τους ταιριάζουν τα συγκεκριμένα είδη ένδυσης, αλλά προσφέρει και διασκέδαση στο πλαίσιο αγορών εντός ενός καταστήματος.

Η κύρια τεχνική αλληλεπίδρασης που χρησιμοποιείται από το συγκεκριμένο σύστημα είναι η ανίχνευση σε πραγματικό χρόνο του σώματος και των χεριών, που επιτρέπει την αλληλεπίδραση  μέσω χειρονομιών. Η χρήση αισθητήρα βάθους (Microsoft Kinect) παρέχει έναν πιο φυσικό τρόπο αλληλεπίδρασης, προσφέροντας νέα χαρακτηριστικά που βελτιώνουν την εμπειρία αγορών του πελάτη.

Το εικονικό δοκιμαστήριο μπορεί να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο διαδικτυακών αγορών ή και να εγκατασταθεί σε κάποιο κατάστημα λιανικής πώλησης ή πολυκατάστημα. Καθώς το σύστημα τοποθετείται στο εσωτερικό ή στη βιτρίνα ενός καταστήματος λιανικής, οι χρήστες μπορούν να δοκιμάσουν εικονικά διάφορα ρούχα και να εκφράσουν την ευχαρίστηση ή τη δυσαρέσκειά τους για μία προτεινόμενη επιλογή μέσω χειρονομιών.

Επιπλέον, οι χρήστες έχουν την ευκαιρία να δημοσιεύσουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φωτογραφίες φορώντας τα αγαπημένα τους ρούχα. Τέλος, έχουν τη δυνατότητα να προβούν στην αγορά τους, είτε απευθείας από το κατάστημα είτε μέσω διαδικτύου.

Εγκαταστάσεις

Προσωρινές

Δημοσιεύσεις

Birliraki, C., Margetis, G., Patsiouras, N., Drossis, G., & Stephanidis, C. (2016). Enhancing the Customers’ Experience using an Augmented Reality Mirror. In C. Stephanidis (Ed.), HCI International 2016 - Posters' Extended Abstracts,Part II, Volume 28 of the combined Proceedings of HCI International 2016 (18th International Conference on Human-Computer Interaction), Toronto, Canada, 17-22 July, pp. 479-484. Berlin Heidelberg: Communications in Computer and Information Science (CCIS 618).