Εκπαιδευτικά Παιχνίδια με Κάρτες

Αυτά τα παιχνίδια υποστηρίζουν τη μάθηση μέσα από το παιχνίδι, χρησιμοποιώντας πραγματικές κάρτες και φυσική αλληλεπίδραση.

Τα Εκπαιδευτικά Παιχνίδια με Κάρτες, αξιοποιώντας τεχνολογίες Διάχυτης Νοημοσύνης, αποτελούν ένα ιδιαίτερα βοηθητικό εργαλείο για την εκπαίδευση. Το σύστημα προσφέρει φυσική αλληλεπίδραση μέσω τυπωμένων καρτών πάνω σε μία επιτραπέζια επιφάνεια, την οποία  παρακολουθεί μία απλή web κάμερα και εντοπίζει τις τοποθετημένες κάρτες. Η συλλογή διαθέτει δύο παιχνίδια:

  • Κουίζ πολλαπλών επιλογών: Οι παίκτες καλούνται να επιλέξουν την καλύτερη δυνατή απάντηση από μία λίστα. Προκειμένου να γίνει η επιλογή μίας απάντησης ή μίας κατηγορίας από τη λίστα, ο παίκτης θα πρέπει να τοποθετήσει μία κάρτα στην επιφάνεια του τραπεζιού, αντί να χρησιμοποιήσει παραδοσιακές συσκευές (π.χ. ποντίκι, πληκτρολόγιο, οθόνη αφής κ.λπ.).
  • «Τοποθέτησε το αξιοθέατο»: Ο στόχος του παίκτη είναι να εντοπίσει και να τοποθετήσει σωστά μία σειρά από αξιοθέατα πάνω σ’ έναν χάρτη. Για να επιτευχθεί αυτό, ο παίκτης έχει στη διάθεσή του ένα σύνολο καρτών. Καθεμία απ’ αυτές απεικονίζει ένα αξιοθέατο (π.χ. μνημείο, θέαμα, πόλη κλπ.) και πρέπει να τοποθετηθεί  σωστά στον φυσικό χάρτη, που βρίσκεται στο τραπέζι.

Δημοσιεύσεις

Korozi, M., Leonidis, A., Margetis, G., Koutlemanis, G., Zabulis, X., Antona, M., & Stephanidis, C. (2012). Ambient Educational Mini-games. In G. Tortora, S. Levialdi & M. Tucci (Eds.), Proceedings of the International Working Conference on Advanced Visual Interfaces (AVI 2012), Capri Island (Naples), Italy, 21-25 May (802-803). New York: ACM Press.