Το PUPIL διευκολύνει τον σχεδιασμό, την εξέλιξη και την ανάπτυξη εκπαιδευτικών εφαρμογών σε περιβάλλοντα Διάχυτης Νοημοσύνης.
Το PUPIL είναι ένα προγραμματιστικό πλαίσιο που διευκολύνει τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την εφαρμογή εκπαιδευτικών εφαρμογών. Η αίθουσα διδασκαλίας του μέλλοντος αποτελείται από τεχνολογικά επαυξημένα αντικείμενα, τα οποία ενσωματώνουν τέτοιες λειτουργίες ώστε να αναγνωρίζουν την εκάστοτε περίσταση.
Μέσα σε περιβάλλοντα Διάχυτης Νοημοσύνης και συγκεκριμένα μέσα στην «έξυπνη» τάξη, οι διεπαφές των χρηστών επεκτείνονται πολύ πέρα από τη φυσική τους υπόσταση και μετατρέπονται σε δυναμικά συστατικά, ικανά να διαμορφώνονται ανάλογα με το περιβάλλον χρήσης. Σε τέτοια περιβάλλοντα κάθε εφαρμογή μπορεί να εκτελεστεί, να ενσωματωθεί και να χειριστεί μέσω οποιουδήποτε φυσικού αντικειμένου. Το σύστημα προσφέρει στους σχεδιαστές ένα σύνολο αντικειμένων οθόνης με τη μορφή εργαλειοθήκης που στοχεύει στην υποστήριξη της ανάπτυξης «έξυπνων» εφαρμογών στην αίθουσα διδασκαλίας. Καθένα από αυτά τα αντικείμενα οθόνης μπορεί να προσαρμοστεί κατάλληλα, ώστε να επιτευχθεί η βέλτιστη εμφάνιση της πληροφορίας σε διάφορα αντικείμενα της τάξης, διατηρώντας παράλληλα τη χρηστικότητά τους. Αυτά μπορεί να είναι βασικά αντικείμενα οθόνης, όπως κουμπιά και εικόνες ή και μικρές διεπαφές που χρησιμοποιούνται συχνά σε εκπαιδευτικές εφαρμογές ως ενότητες έτοιμες προς χρήση, όπως το bookViewer. Τέλος, ο σχεδιαστής μπορεί είτε να συνδυάσει και να προσαρμόσει αντικείμενα και από τις δύο κατηγορίες για να δημιουργήσει μία διεπαφή ή να κατασκευάσει και να ενσωματώσει μία διεπαφή στη συλλογή για μελλοντική επαναχρησιμοποίηση.