Αθήνα, Ελλάδα
8 — 9 Φεβρουάριος, 2020
Η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) διοργάνωσε το Φεβρουάριο του 2020 το πρώτο «Future of Retail», ένα διεθνές φόρουμ διαλόγου για την ερμηνεία των σημερινών δεδομένων για το εμπόριο, την ανάλυση των διεθνών τάσεων και τελικά τη διαμόρφωση μιας νέας πρότασης για το μέλλον του εμπορίου, απαντώντας σε σημαντικά ερωτήματα για την ίδια την ύπαρξη και την εξέλιξή του.
Όπως αναφέρει η ΕΣΕΕ, το Συνέδριο «Future of Retail» επιδιώκει να δώσει νέες διαστάσεις στον κλάδο του εμπορίου και να αναδείξει ότι η εξέλιξή του αφορά όλους. Διακεκριμένοι ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και υψηλόβαθμα στελέχη της διεθνούς αγοράς έρχονται να απαντήσουν σε ερωτήματα που απασχολούν το σύγχρονο επιχειρείν, προσφέροντας ένα παράθυρο γόνιμου διαλόγου για την αξιολόγηση των νέων συνθηκών που σκιαγραφούν σίγουρα ένα διαφορετικό μέλλον στη βιομηχανία του εμπορίου παγκοσμίως.
Δίνοντας έμφαση στον ρόλο των νέων τεχνολογιών, οι διοργανωτές κάλεσαν τον κ. Κωνσταντίνο Στεφανίδη, Καθηγητή του Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης και Επικεφαλής του Εργαστηρίου Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Υπολογιστή και του Προγράμματος “Διάχυτη Νοημοσύνη” στο Ινστιτούτο Πληροφορικής του ΙΤΕ, να μιλήσει για το Φυσικό Κατάστημα του Μέλλοντος και να παρουσιάσει, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων, δύο καινοτόμα διαδραστικά συστήματα που μπορούν άμεσα να ενταχθούν σε φυσικό κατάστημα, το Εικονικό Δοκιμαστήριο Ένδυσης και το iEat: Διαδραστικό τραπέζι εστιατορίου. Όπως επισήμανε ο κ. Στεφανίδης, το παραδοσιακό φυσικό κατάστημα και το ψηφιακό κατάστημα δεν είναι έννοιες ασύμβατες, αλλά πρέπει να ιδωθούν ως έννοιες αλληλοσυμπληρούμενες, που θα επιφέρουν τα βέλτιστα αποτελέσματα όταν τα πλεονεκτήματα της ψηφιακής τεχνολογίας συνδυαστούν με την αναντικατάστατη εμπειρία της διαπροσωπικής επαφής του καταναλωτή με τον πωλητή και το φυσικό προϊόν.